Årets FIVE-A-SIDE turnering

18. maj 2017 kl. 21:35
FIVE-A-SIDE turneringen afholdes lørdag den 24. juni 2017 fra kl. 11.00

HELLAS Venner, som er Boldklubben HELLAS støtteforening, afholder endnu en gang deres traditionsrige FIVE A SIDE turnering for børne- og ungdomsspillere. Men NU også med efterfølgende hyggeligt samvær og fælles grillning ved klubben.

Formålet med FIVE A SIDE turneringen er at styrke det sociale bånd i børne- og ungdomsafdelingen, så man kommer til at kende hinanden lidt bedre på tværs af årgange. Derfor inddeles alle tilmeldte spillere i hold der går på tværs af årgangene.

Men for ikke at gøre aldersforskellen og fysikken for stor, er alle spillerne delt ind i 2 årgangsopdelte puljer (afhængig af tilmeldte vil vi måske opdele i 3 puljer): Eksempelvis: Årgang 2011 til 2006 piger er i samme pulje og årgang 2006 drenge til 2001 er i samme pulje

Turneringen afholdes lørdag den 24. juni 2017 fra kl. 11.00

Overordnet program for klubturneringen:

• 11.00                  Velkomst og praktisk info
  • 11.10                  Holdene fordeles og holdledere findes
  • 11.30                  Turneringen starter
  • 14.30                  Præmie overrækkelse og udlevering af erindringsmedaljer
  • 15.00                  Hyggeligt samvær og diverse boldspil ved klubhuset
  • 17.00                  Der tændes op i grillene og man kan grille medbragt mad

Det koster 40,00 kr. pr. spiller at deltage

Og for de penge får spillerne en forfriskning og frugt, samt minimum en erindringsmedalje eller pokal. Der er lidt større præmier til de 3 bedste hold i hver gruppe. Der vil være mulighed for køb af kaffe, vand og pølser med brød.

Tilmelding direkte til din træner eller holdleder senest d. 3. juni 2017.

Læs mere om Five-a-side 2017