Gi’ og Ta’ Støvlebyt

image Hellas venner opretter Gi' og Ta' støvlebyt
28. maj 2017 kl. 22:19
Hellas venner opretter Gi' og Ta' støvlebyt

Der har blandt forældrene til de mindste årgange været efterlyst en byttecentral, hvor man kan bytte fodboldstøvler, når spilleren er vokset fra dem. Ofte har støvlerne kun været brugt i kort tid og er i fin stand. Derfor giver det god mening, at bytte sig til et nyt par.

Det vil vi selvfølgelig gerne støtte, og derfor opretter vi følgende system:

Der bliver etableret kasser med støvler, fordelt efter størrelse.

Kasserne placeres i klubbens kælder, og der vil være mulighed for en ombytning onsdage mellem kl. 17 og 18.
Indtil vi ser, om ordningen fungerer efter hensigten, styres ombytningen af Jannie og hun kan kontaktes på mobil 22906741 eller mail jannieegeskov@outlook.dk

Vi har p.t. kun 2 par sko, så hvis I har støvler stående der ikke bliver brugt, tager vi med glæde imod dem, så vi kan få sparket Gi´og Ta´ støvlebyt i gang.
Hellas Venner håber at I vil give 20 kr. hver gang I foretager en ombytning.

Som I sikkert ved, er vi støtteforeningen til Boldklubben Hellas, og vores formål er at samle penge ind, til glæde for jeres børn, når de skal på ture, til stævner eller på rejser.

Håber at I vil bakke op om dette nye initiativ, så det kan blive til gavn for alle.