Menu

Administrativ koordinator i Boldklubben Hellas

image

Er du en dygtig organisator, velstruktureret og har flair for internet baserede administrationssystemer, samt er selvstændig, selvmotiverende og brænder for foreningslivet, så er du måske vores nye administrative koordinator, med fast deltidsansættelse på 20 timer per uge.

Boldklubben Hellas er en fodboldklub i kraftig vækst og har været det gennem flere år specielt indenfor drenge og pigefodbolden, men også på senior siden. Derfor er det blevet besluttet at ansætte en administrativ koordinator for at konsolidere denne vækst og professionalisere de administrative opgaver.

Som administrativ koordinator i Boldklubben Hellas vil du få en central rolle i klubben, med en stor kontaktflade til både bestyrelse, trænere/holdledere og en masse andre interesseorganisationer, såsom KBU, DGI, KBH lokalebooking mf.

Dine opgaver vil være mangeartede og vil typisk være et samarbejde med klubbens ledelse, såsom:

  • Ansvarlig for klubbens administrationssystem – Kluboffice: Herunder medlemsdatabasen, klubbens kalender og årshjul.
  • Ansvarlig for Hellas nyhedsbreve, herunder layout og indhold (sammen med bestyrelsen)
  • Sørge for relevante opslag på Hellas Facebook
  • Koordinering af træningsfaciliteter og kampbaner
  • Tilmelding af klubbens hold til KBU turneringer
  • Kamp og dommer koordinering
  • Bestilling og koordinering af træner- og kamptøj
  • Indkøb af trænings- og kamp materialer
  • Tovholder og koordinering af Sommerafslutninger med pokaler mm., Hellas årlige ungdomsstævnetur til udlandet, Fodboldskolerne, Rekrutteringsaktiviteter, Koordinere interne og eksterne uddannelser, Daglig kommunikation med formanden og de sportslige ansvarlige,  Afrapportering til bestyrelsen via formanden

Person profil:
Faglig:
• Foreningsperson (fra breddeklub vil være en fordel)
• Administrationserfaring
• Erfaring med medlemsdatabasesystemer
• Kender eller har erfaring med content management systemer
• Rutineret Microsoft Office bruger (Excel, Word, Powerpoint, Publisher)
• Rutineret Social Media bruger (Facebook, Messenger mm.)

Personlig:
• Udadvendt og brænder for foreningsarbejde
• Struktureret, med sans for detaljen
• Kan både lide at arbejde alene og i grupper med de frivillige i klubben
• Selvaktiverende

Arbejdstid- og forhold:
Medarbejderen vil referere til BK Hellas ledelse (formanden og de sportslige ansvarlige) med arbejdsplads i klubhuset på Engdraget 2, 2500 Valby.
Den ugentlige arbejdstid er fastsat til 20 timer og forventes nogenlunde fordelt som følger i sommerhalvåret, med to arbejdsdage, hvor man er i klubben om eftermiddagen for dels at få en følelse med klubben når den er aktiv og for at være til rådighed for forespørgsler i træningstiden (fleksibilitet efter aftale):
• Mandag, tirsdag og fredag fra 09.00-13.00
• Onsdag og torsdag kl. 14.00-18.00
• Fredagsarbejdstid kan ved diverse aktiviteter (skoler, rekruttering eller stævnet) blive henlagt til aktivitetens planlagte tid i weekenden.
• I vinterhalvåret er der større fleksibilitet mht. arbejdstider og flere timer bruges i klubben i løbet af dagen med koordinerende og administrative opgaver.

Løn:
Bruttoløn kr. 15.000,00 pr. måned, svarende til kr. 173,22 i timen. 
(årlig løn 180.000 DKK plus feriepenge og ATP)
 
Ansøgning:
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
- Formand Henrik Christensen på telefon 3124 6820 / e-mail hc0504@hotmail.com eller
- Børne & ungdomsformand Martin Bang-Hansen på telefon 2710 4114 / e-mail banghansenmartin@gmail.com.

Ansøgning og CV sendes til boldklubben-hellas@post.tele.dk senest den 1. februar 2020 og markeres med ”Ansøgning administrativ koordinator” i emnefeltet.
 
Det forventes at der afholdes ansættelsessamtaler i løbet af februar måned 2020.
 
Hvis du er interesseret i at læse mere om os, kan du besøge vores hjemmeside på: www.bk-hellas.dk
 
Tiltrædelse: 
Stillingen forventes tiltrådt senest den 1. april 2020 og gerne før.