Piger/Ungdom

Velkommen til Hellas Piger.

I Hellas er det sjovt at spille fodbold. Vi er glade for, at I har valgt Hellas - og vi skal gøre vores bedste for at gøre dem til gode fodboldspillere.

Vi går meget op i Fair-play. Det er noget både vores trænere og spillere hele tiden minder hinanden om. Læs mere om Fair Play her: http://www.dbu.dk/turneringer_og_resultater/fairplay.aspx

Hellas består af frivillige, der træner og hjælper jeres børn i deres fritid. Derfor har vi brug for jeres opbakning til dette.

I Hellas har alle ungdomstrænere naturligvis de rette tilladelser fra Rigspolitiet, og vi sender ofte vores trænere til kurser hos DBU for at sikre, så høj en standard som muligt.

For mere information kontakt ungdomsformand, Martin Bang Hansen, på ungdomsformand@bk-hellas.dk eller 2710 4114 eller klubbens administrative koordinator, Pernille Sevelsted på bk-hellas@bk-hellas.dk.

Eller de respektive trænere for det hold, du gerne vil vide mere om.

Indmeldelse på de respektive hold sker under fanebrevet 'Om klubben'.