'Årets' blev uddelt i fredags til den traditionsrige træner/lederfest i klubben!

29. januar 2023 kl. 17:50
I fredags var den traditionsrige træner/lederfest tilbage den sidste fredag i januar efter at have været rykket til andre måneder de seneste år grundet corona. Her kåres også 'årets' og i år faldt valgene på følgende:
Årets holdleder: Martin Pauli - U14 drenge:
- for hans kæmpe rolle og inkluderende motivator på holdet ikke bare som holdleder, men også som træner, dit engagement er beundringsværdigt!
Årets træner: Nicolai Cosedis Andersen - U7/U8 piger:
- for hans meget store engagement som ekstrem stabil og god træner og opstarter for klubbens yngste pigehold, fedt du lige kom ned med dine piger og bare tog 'ejerskab' på holdet!
Årets leder: Martin Bang-Hansen - ungdomsformand:
- for hans utrættelige arbejde som en yderst nærværende og initiativrig børne- og ungdomsformand. Dit virke i klubben gør dig til en ener!