Klubbens ungdomsformand blev hyldet til træner/lederfesten, da han kunne fejre 10-års jubilæum.

29. januar 2023 kl. 17:48
Martin Bang-Hansen blev - naturligt - også kåret som 'årets leder'!
Martin Bang-Hansen blev hyldet både som Årets leder men også med sit 10-års jubilæum som HELLAS' børne- og ungdomsformand. Martin er utrættelige i sit virke som ungdomsformand, han er yderst nærværende, han ses ofte på banerne og i klubhuset, derudover er han initiativrig som børne- og ungdomsformand. Hans virke i klubben gør ham til en ener!
Det var en stor overraskelse for Martin, der egentlig havde været med til at udpege en anden som årets leder, men bestyrelsen ville det anderledes, og det var selvfølgelig helt naturligt at Martin skulle kåres som årets leder samme år som han havde 10-års jubilæum.
Et kæmpe TILLYKKE og TAK for dit formidable engagement i BK HELLAS.