"Det er hele klubbens fortjeneste!"

14. februar 2022 kl. 11:13
Tanker ovenpå sidste uges fantastiske pris.

Måske det er gået nogens næse forbi, men vi fortæller det gerne igen; i sidste uge blev vi kåret som ’Årets klub 2021’ i DBU København. En kæmpe milepæl i klubbens snart hundredårige historie. Et stort skulderklap fra DBU, der ser, at der sker rigtig mange gode ting i klubben, og ikke mindst på den baggrund, at vi har haft en super flot medlemsfremgang på næsten 20% dette år.

Det er vigtigt for bestyrelsen at understrege, at dette aldrig havde været muligt uden alle de frivillige, der til hver træning og kamp yder en kæmpe indsats, formand Henrik Christensen udtaler i den forbindelse: ”Vi har en masse fantastiske frivillige, som dagligt arbejder i klubben for at skabe gode og trygge rammer for børn og unge. Uden dem havde vi ikke stået med den her pris, som på alle måder er hele klubbens fortjeneste”.

Derudover er det også vigtigt at anerkende at uden fodboldspillere, store som små, ville der ikke nogen klub.

Også Martin Bang-Hansen, klubbens Børne- og ungdomsformand, anerkender at det er hele klubbens pris: "Det betyder meget for klubben og alle dens frivillige og ikke mindst hvordan vi opfattes som forening og klub. Når forældre eksempelvis skal vælge en fodboldklub til deres barn, vil denne kåring være et stempel på, at klubben gør noget ekstra og er en god klub at være i med nogle gode værdier." Og han fortsætter: ”Kåringen er også en anerkendelse af, at vi gør rigtig mange ting rigtigt og at vi er på en god rejse. Vi har stadig mange ting, vi skal arbejde med og denne anerkendelse vil give et rygstød til at forsætte den gode udvikling.”

Med denne kåring er BK HELLAS med i kapløbet om at vinde prisen som 'Årets Klub i Danmark'. Når der er nyt dér, lader vi høre fra os!