Hellas venner

Hellas’ Venner er en støtteforening til Boldklubben Hellas, hvis hovedformål ifølge dens vedtægter at ”gennem forskellige arrangementer at udbygge og forbedre klublivet, samt at skaffe midler til støtte for Boldklubben Hellas”.

Indtægterne til foreningen kommer dels fra sociale arrangementer, så som five-a-side turnering og banko, men skal også komme fra medlemskontingenter.
HVIS MAN ØNSKER AT STØTTE HELLAS VENNER:
Hvis du ønsker at støtte Hellas Venner, kan det gøres ved en alm. bank overførsel til konto nr. 6743 0001029387 i Sydbank.

Vi har ikke længere et medlemskab, da aktiviteter og andet er åbne for alle medlemmer af Boldklubben Hellas og deres forældre/venner.

ANSØGNING OM STØTTE
Det siger sig selv, at jo flere, der bidrager til indtægterne, jo flere penge er der at dele ud af. Det er den nye bestyrelses ambition, at der skal være rigtig meget aktivitet både ind på kontoen, men så sandelig også ud igen.
Alle trænere og holdledere kan søge Hellas’ Venner om støtte til arrangementer, som kan styrke trivslen på holdet. Hellas’ Venner vil meget gerne støtte både sociale og sportslige tiltag også meget gerne på tværs af årgangene. Husk, at holdene har mulighed for at låne klubhuset gratis.
Som udgangspunkt dækker Hellas Venner højt op til halvdelen af en udgift pr. spiller dog højst 150 kr. pr spiller pr. ansøgningsrunde.

Der er 3 ansøgningsfrister om året:
15. februar (til forårets turneringer)
15. maj (til sommerens arrangementer)
15. september til efterårets og vinterens arrangementer

Man kan ved helt særlige omstændigheder få sin ansøgning behandlet uden for ansøgningsfristerne. Man kan benytte dette link til at ansøge: ANSØGNING OM STØTTE FRA HELLAS VENNER

Hvis man har lyst til at bidrage med tid og gode ideer, mangler vi stadig en frisk suppleant. Kontakt meget gerne Eva på 25 36 07 70.

Vi glæder os til at høre fra jer.
Bedste hilsner
Bestyrelsen i Hellas’ Venner

Eva Bang-Hansen
(25 36 07 70, ebanghansen@gmail.com)