Årets (2020) HELLAS pokalvindere udråbt og fejret!

19. juni 2021 kl. 12:02
De blev hædret ved trænerlederfesten, der endelig blev afholdt.
Som traditionen tro blev der uddelt pokaler til årets (2020) leder, træner og holdleder i HELLAS ved den årlige træner/lederfest, der blev afholdt i aftes. Normalt ligger den i slutningen af januar, men det var ikke muligt at afholde den der grundet Covid-19.
Pokalerne gik til 3 helt ekstrem engagerede og dedikerede mennesker - fra Venstre:
Mikkel Worsøe Andersen fik pokalen som årets leder for sin store indsats på flere planer i klubben som både holdleder på U9 drenge, seniorformand og bestyrelsesmedlem.
Thor Bjørnboe fik pokalen som årets træner for hans topmotiverede træning og engagement hos U11 pigerne.
Louise Lykke fik pokalen for hendes utrættelige og engagerede indsats som holdleder på både U11 drenge og nu og fremadrettet U5-holdet.
Kæmpe tillykke til jer alle 3, og endnu engang tak for jeres store indsats i HELLAS! Den er værdsat.