Der indkaldes til generalforsamling onsdag den 9. juni 2021 kl.18.00 i klubhuset!

18. maj 2021 kl. 20:03

Indkaldelse til generalforsamling i Boldklubben HELLAS

Boldklubben HELLAS indkalder til klubbens årlige ordinære generalforsamling den 9. juni kl.18.00 i klubhuset.

Det er vigtigt for klubben og det videre arbejde, at så mange medlemmer og/eller deres forældre møder op til årets generalforsamling.

Dagsorden, der ledes af en af generalforsamlingen valgt dirigent, indeholder følgende punkter:

2. Protokol og beretning
      3. Forelæggelse af det reviderede regnskab
      4. Indkomne forslag
      5. Vedtagelse af kontingent for det kommende år
      6. Valg ifølge lovene
      7. Eventuelt

Ønsker nogle medlemmer at tilføje punkter til dagsordenen, så skal bestyrelsen have besked senest 7 dage før generalforsamlingen.

I henhold til de aktuelle corona-restriktioner skal et coronapas kunne fremvises ved stikprøvekontrol og mundbind skal bæres ved aktiv bevægelse i klublokalet.