Indkaldelse til generalforsamling!

18. januar 2022 kl. 14:22
Mandag den 31. januar kl.19.00. i klubhuset.

Indkaldelse til generalforsamling i Boldklubben HELLAS
Boldklubben HELLAS indkalder til klubbens årlige ordinære generalforsamling mandag den 31. januar kl.19.00 i klubhuset.
Det er vigtigt for klubben og det videre arbejde, at så mange medlemmer og/eller deres forældre møder op til årets generalforsamling.

Dagsorden, der ledes af en af generalforsamlingen valgt dirigent, indeholder følgende punkter:
2. Protokol og beretninger (formandens og ungdomsformandens)
3. Forelæggelse af det reviderede regnskab
4. Indkomne punkter
5. Vedtagelse af kontingent for det kommende år
6. Valg ifølge lovene
7. Eventuelt.
Ønsker nogle medlemmer at tilføje punkter til dagsordenen, så skal bestyrelsen have besked senest 7 dage før generalforsamlingen dvs. senest mandag den 24. januar kl.23.59; punkter kan sendes til bk-hellas@bk-hellas.dk.

Tilmelding er ikke nødvendig man dukker bare op, og vi håber selvfølgelig mange vil møde frem og støtte op om klubben.

I henhold til de aktuelle corona-restriktioner skal mundbind bæres ved aktiv bevægelse i klubhuset. I så fald der kommer ændringer inden den 31.januar vil dette blive meldt ud på hjemmesiden.