KOM TIL EN SJOV PIGEFODBOLDDAG I HELLAS

10. maj 2017 kl. 19:34
SØNDAG DEN 21. MAJ 2017 fra kl. 10.00-13.00 inviterer HELLAS interesserede piger til en gratis og sjov dag i fodboldens tegn.
  • Og tag din veninde og deres veninder med
  • Det er kun for piger 5–11 år uanset fodbolderfaring
  • Det er gratis og ingen tilmelding er påkrævet

SØNDAG DEN 21. MAJ 2017 fra kl. 10.00-13.00 inviterer HELLAS alle interesserede piger til en gratis og sjov dag i fodboldens tegn.

Aktiviteten kaldes PIGERAKETTEN og arrangeres i samarbejde med DBU og Boldklubben Hellas.

På Pigeraketten flyver de deltagende piger ud i et unikt rumunivers, hvor de skal besøge planeter med forskellige fodboldaktiviteter for at finde delene til klubnøglen, der er blevet ødelagt og kastet ud i rummet.

Pigerne skal i samarbejde med DBUs astronaut samle den gyldne klubnøgle, så klubben atter kan blive åbnet til mere almindelig klubtræning.

DBUs astronaut og Hellas trænere sørger for, at pigerne får nogle sjove timer med fodbold i trygge omgivelser i fodboldklubben.

Pigeraketten er således en aktivitet, hvor piger får et indblik i, hvad fodbold er som idrætsgren og det kan give dem lyst til at starte til fodbold bagefter. Gennem fodbolden kan pigerne øge deres sociale kompetencer samt få en god start på et aktivt liv.

Det er gratis og uforpligtende at deltage i Pigeraketten. Pigerne skal ikke tilmelde sig, men blot møde op til starttidspunktet, så de når at prøve alle aktiviteterne.

Midtvejs vil der blive serveret forfriskninger og frugt og til sidst vil alle pigerne få udleveret et flot diplom og en erindringsgave fra DBU.

Læs mere om Pigeraketten på her:

Kontakter:
Boldklubben Hellas, Pigeansvarlig Tina Christensen, mail: Tina.Christensen@metronome.dk, tlf. 2121 6336